29 Ιουν 2007

Παιδεραστία και Ομοφυλοφιλία στην Εκκλησία Αμερικής


Το ιστολόγιό μας φιλοξενεί αυτή τη φορά άρθρο για τη παιδεραστία στην Ελληνική Εκκλησία της Αμερικής εξ αφορμής ενός συνταρακτικού παιδεραστικού επεισόδιου. Μετά από πολύμηνες διαμαρτυρίες επισκόπων, ιερέων και απλών πιστών, εφημερίδων και περιοδικών, συλλόγων και οργανώσεων, η ηγεσία της Εκκλησίας της Αμερικής αποφάσισε τελικά πριν λίγες μέρες να αρχίσει τη διαδικασία για τη καθαίρεση γνωστού παιδεραστή κληρικού.

Οπως μας πληροφορούν απ' την Αμερική, η παιδεραστία είναι αρκετά διαδεδομένη μεταξύ των έγγαμων κληρικών, ενώ η ομοφυλοφιλία είναι φαινόμενο πιο συχνό μεταξύ των άγαμων κληρικών, επισκόπων και ιερέων. Δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνονται κρούσματα παιδεραστίας στην Αμερική. Είναι δεκάδες οι περιπτώσεις και οι δίκες των θυμάτων εναντίο των παιδεραστών κληρικών είναι πολύ συχνές. Πολλοί πιστεύουν πως το πρόβλημα δημιουργείται από την τακτική της Εκκλησίας της Αμερικής να "σπρώχνει" προγραμματισμένα τους υποψήφιους κληρικούς της στον έγγαμο κλήρο, άσχετα αν ένα μέρος αυτών είναι ομοφυλοφιλικής ή παιδεραστικής τάσης. Βέβαια, όπως γνωρίζουμε, ο γάμος δεν μεταβάλλει ούτε τον παιδεραστή ούτε τον ομοφυλόφιλο κληρικό. Απλώς, στις περιπτώσεις αυτές, δημιουργεί ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα.

Ηταν καιρός να ασχοληθεί η Ελληνική Εκκλησία της Αμερικής με το φαινόμενο των παιδεραστών κληρικών της. Μετά την παραπάνω περίπτωση πρέπει να συνεχίσει, με πυγμή και σθένος, το έργο της κάθαρσης καθαιρώντας και αποπέμποντας τους εκπρόσωπους αυτής της σεξουαλικής διαστροφής που, με το πρόσχημα του κληρικού, καταστρέφουν τη ζωή αθώων παιδιών. Μετά ας καταπιασθεί και με το πρόβλημα των αδελφοποιημένων κληρικών της, που είναι πολλοί, δίνοντας μια ρεαλιστική λύση στο θέμα με βάση τα σημερινά επιστημονικά δεδομένα και τα αποτελέσματα της σύγχρονης θεολογικής έρευνας περί αδελφοποίησης.


Προς καθαίρεση ο π. Νικόλαος Κατίνας.


Ο Δημήτριος κάλεσε το Πνευματικό δικαστήριο υπό το βάρος της γενικής κατακραυγής


Του Θεόδωρου Καλμούκου - Ειδικά για τον ΕΘΝΙΚΟ ΚΗΡΥΚΑ - Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2007


ΒΟΣΤΩΝΗ.- Την καθαίρεση του ιερέα Νικόλαου Κατίνα, ο οποίος έχει κατηγορηθεί, ως γνωστόν, επί παιδεραστία, αποφάσισε να εισηγηθεί το Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο της 'μεσης Αρχιεπισκοπικής Περιφέρειας Νέας Υόρκης, το οποίο συνήλθε στις 15 Ιουνίου στην Αρχιεπισκοπή, κατόπιν εισήγησης του Αρχιεπισκόπου κ. Δημητρίου.

Την απόφαση αυτή ανακοίνωσε ο Αρχιεπίσκοπος στην έκτακτη συνεδρίαση της Ιερής Επαρχιακής Συνόδου που έγινε την Τρίτη στην Έδρα της Αρχιεπισκοπής στην Νέα Υόρκη, όπως είχε εξαγγείλει ο «Ε.Κ.» στην έκδοση του περασμένου Σαββατοκύριακου.

Το Πρωτοβάθμιο Πνευματικό Δικαστήριο της 'μεσης Αρχιεπισκοπικής Περιφέρειας συνήλθε υπό την προεδρία του Πρωτοσυγκελλεύοντος της Αρχιεπισκοπής, Επισκόπου Τρωάδος κ. Σάββα, ενώ μέλη του ήταν οι ιερείς Μιχαήλ Κοντογιώργης βοηθός Πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής, Φραγκίσκος Μαραγκός Γενικός Διευθυντής του Τμήματος Επικοινωνιών της Αρχιεπισκοπής, Γεώργιος Σταυρόπουλος από την κοινότητα της Αγίας Τριάδος του Χίκσβιλ της Νέας Υόρκης και Δημήτριος Μοσκοβίτης από την κοινότητα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Μανχάταν Νέας Υόρκης.

Ο π. Κατίνας δεν προσήλθε στο Πνευματικό Δικαστήριο και δικάστηκε ερήμην. Λέγεται ότι εξακολουθεί να βρίσκεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο νησί της Ρόδου, από το οποίο και έλκει την καταγωγή του.

Ο κ. Δημήτριος άλλαξε στάση έναντι του π. Κατίνα, τον οποίον είχε θέσει απλώς σε αργία από κάθε ιεροπραξία παρά τις εισηγήσεις συνοδικών αρχιερέων να οδηγηθεί σε καθαίρεση, έπειτα από τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα του «Ε.Κ.» στα οποία παρατέθηκαν γνώμες αρχιερέων, πλειάδας ιερέων και πολλών λαϊκών αντιπροσωπευτικά από την Εκκλησία και από όλη την χώρα. Ο Αρχιεπίσκοπος μέχρι τώρα υποστήριζε ότι «η αργία ήταν αρκετή, ο π. Κατίνας είναι 72 ετών, έχει μετανιώσει για τις πράξεις του και θέλει να κηδευτεί ως ιερέας».

Ηδη έχει κατατεθεί μήνυση εναντίον της Αρχιεπισκοπής, της Μητρόπολης Ντένβερ, της κοινότητας της αγίας Τριάδος του Ντάλας-Τέξας και του ιδίου του π. Κατίνα.

Ο Αρχιεπίσκοπος συνδέεται με στενή και μακρόχρονη φιλία με τον π. Κατίνα, ενώ ο τελευταίος διαθέτει ισχυρούς φίλους και κουμπάρους ανάμεσα στον κλήρο της Αρχιεπισκοπής, μερικοί εκ των οποίων βρίσκονται σε επιτελικές θέσεις. Ανάμεσά τους συμπεριλαμβάνονται ο πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου, Αλέξανδρος Καρλούτσος, ο πρόεδρος του Ελληνικού Κολεγίου και της Θεολογικής Σχολής του Τιμίου Σταυρού, πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Τριανταφύλλου, ο πρωτοπρεσβύτερος και ομότιμος καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Αλκιβιάδης Καλύβας, ο πρωτοπρεσβύτερος-καθηγητής Θεόδωρος Στυλιανόπουλος, ο π. Τόμας Παπασλιάρης από την κοινότητα της Αναλήψεως του Ωκλαντ της Καλιφόρνιας.

Το επόμενο βήμα είναι ο Αρχιεπίσκοπος θα στείλει γραπτώς την πρόταση στο Οικουμενικό Πατριαρχείο με την οποία θα ζητείται η καθαίρεση του π. Κατίνα στις τάξεις των λαϊκών. Ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να ζητήσει από την Σύνοδό του την καθαίρεση του π. Κατίνα ή τανάπαλιν.

Ο κ. Δημήτριος προσπαθούσε μέχρι και πρόσφατα να πείσει ακόμα και στενούς του συνεργάτες πως δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ αργίας και καθαίρεσης.

Στην έκτακτη συνεδρίαση της Συνόδου δεν παρευρέθηκαν οι Μητροπολίτες Αγίου Φραγκίσκου κ. Γεράσιμος και Ντένβερ κ. Ησαΐας, στην Μητρόπολη του οποίου υπάγεται η κοινότητα της Αγίας Τριάδος του Ντάλας Τέξας, στην οποία υπηρέτησε ο Κατίνας επί 28 έτη. Ο Μητροπολίτης Ησαΐας, εξακολουθεί να υποστηρίζει τον Κατίνα, όπως αναγράφεται σε πρόσφατο αποκαλυπτικό δημοσίευμα του «Ε.Κ.» από το κήρυγμά του στο ναό της Αγίας Τριάδος του Ντάλας την Κυριακή της Πεντηκοστής 27 Μαΐου.

Στην Σύνοδο συμμετείχαν, ο πρόεδρός της, Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος, ο Σικάγου Ιάκωβος, ο Πιτσβούργου Μάξιμος, ο Βοστώνης Μεθόδιος, ο Ατλάντας Αλέξιος, ο Ντιτρόιτ Νικόλαος και ο Νέας Ιερσέης Ευάγγελος.

Το δεύτερο θέμα με το οποίο ασχολήθηκε η Σύνοδος ήταν οι καταγγελίες που έκανε επιφανές λαϊκό μέλος του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου, σε βάρος ιεράρχη, ότι εμφανίζεται με την φωτογραφία του σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα ομοφυλόφιλων στο Ιντερνετ, αναζητώντας εραστές για σεξουαλική συνεύρεση.

Ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος στη Σύνοδο υποστήριξε από την αρχή τον ιεράρχη λέγοντας, πως, «όλα τούτα είναι ανυπόστατα και αβάσιμα», ενώ είχε αντίγραφα τόσο των φωτογραφιών, όσο και των περιγραφών εκτυπωμένα από την εν λόγω ιστοσελίδα έτοιμα να τα μοιράσει στους συνοδικούς αρχιερείς, πλην όμως εκείνοι αρνήθηκαν να τα δεχθούν, ούτε καν τα είδαν.

Ο Αρχιεπίσκοπος είπε ότι ανετέθη σε ειδικούς ηλεκτρονικούς να αποφανθούν περί της γνησιότητας ή μη των αναγραφομένων και εικονιζόμενων στο Ιντερνετ, οι οποίοι κατέληξαν ότι δεν μπορούν να αποφανθούν, ενώ ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος εξήγησε στους συνοδικούς αρχιερείς τρόπους και μεθόδους με τους οποίους είναι δυνατόν να γίνονται ηλεκτρονικά μοντάζ στο Ιντερνετ.

Η Σύνοδος συμφώνησε με την θέση του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου ότι τα καταγγελλόμενα είναι αβάσιμα, ενώ θα αποσταλεί επιστολή σ' αυτόν που έκανε τις καταγγελίες, ο οποίος είχε επιχειρήσει και στο παρελθόν να κατηγορήσει τον συγκεκριμένο ιεράρχη επί ομοφυλοφιλία.

Πληροφορίες του «Ε.Κ.» αναφέρουν ότι το λαϊκό μέλος του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου μετέβη στην τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου στο Χιούστον του Τέξας στο τέλος του Απριλίου, ζήτησε κατ' ιδίαν συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο στην οποία του παρουσίασε τις φωτογραφίες και τα περιγραφόμενα στην ιστοσελίδα και ζήτησε όπως προβεί στα περαιτέρω.

Όπως προκύπτει από τα διαμειφθέντα στην συνεδρίαση της Συνόδου ο Αρχιεπίσκοπος κατέληξε ότι «πρόκειται για αβάσιμα πράγματα» περνώντας την γραμμή στην Σύνοδο ότι δεν πρέπει να τεθεί θέμα υποστηρίζοντας ενθέρμως τον κατηγορούμενο ιεράρχη.

Ο Μητροπολίτης Ατλάντας κ. Αλέξιος πρότεινε την παραπομπή του λαϊκού μέλους του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου σε Πνευματικό Δικαστήριο, για την απόπειρά του να κατηγορήσει και διασύρει το όνομα ιεράρχη άνευ τεκμηρίων.

Ο Μητροπολίτης Πιτσβούργου κ. Μάξιμος ζήτησε να μην υπάρξουν διαρροές στον «Ε.Κ.» για τα συζητηθέντα στον Σύνοδο.

Σε σχετική ερώτηση για πρόσφατη παραίτηση Αρχιμανδρίτη κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ο οποίος ανήκει στην δικαιοδοσία της Μητροπόλεως Ατλάντας και ο οποίος μάλιστα στις δύο τελευταίες εκλογές είχε προταθεί για Επίσκοπος και είχε συμπεριληφθεί ακόμα και στο τριπρόσωπο, ελέχθη από τον οικείο ποιμενάρχη του, τον Μητροπολίτη Ατλάντας κ. Αλέξιο πως «έχει τεθεί σε αργία και θα παραπεμφθεί σε Πνευματικό Δικαστήριο για σεξουαλική κακοποίηση», ενώ δεν ελέχθησαν άλλες λεπτομέρειες.

Σε ερώτηση για έτερον Αρχιμανδρίτη από το Κονέκτικατ, ελέχθη από τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο ότι απλώς βρίσκεται σε άδεια, γνωστή ως [leave of absence]. Ο συγκεκριμένος Αρχιμανδρίτης έχει πάρει κι άλλες δύο φορές παρόμοιες πολύμηνες άδειες.

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στο www.athens.indymedia.org βρήκα σε σχετικό άρθρο την ιστοσελίδα www.pokrov.org που ασχολείται αποκλειστικά με την παιδοφιλία των ορθόδοξων κληρικών των ΗΠΑ. Εδώ στην Ελλάδα αυτές οι υποθέσεις συνήθως θάβονται ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες οι νόμοι είναι αυστηροί και οι δικαστές δεν εξαγοράζονται από την Εκκλξησία.

Ανώνυμος είπε...

Οι αδελφοποιημένοι ξεσπαθώνουν τώρα εναντίο των παιδεραστών ιερωμένων. Ωραίο !

Ανώνυμος είπε...

Γιατί στην Αμερική με 3 εκ. ορθόδοξους υπάρχουν τόσα παραδείγματα για παιδεραστές παπάδες ενώ στην Ελλάδα με 10 εκ ορθόδοξους όυτε ένα; Μήπως οι Αμερικάνοι είναι ανώμαλοι; Η μήπως η εκκλησία της Ελλάδας ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΙ;;

http://www.pokrov.org/Abusers/pkoveos.html
http://www.pokrov.org/Abusers/ppapadimitropoulos.htm
http://www.pokrov.org/Abusers/pvrionis.html
http://www.pokrov.org/Abusers/pliadis.html
http://www.pokrov.org/Abusers/pkasemeotes.htm
http://www.pokrov.org/Abusers/padamakis.htm

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η φωτογραφία με συντάραξε. Είναι μια ζωγραφιά παπά από ένα μικρό παιδάκι που κακοποιήθηκε. Είναι δραματικό...

http://www.pokrov.org/survivorsspeak/sskpnt.htm

Ανώνυμος είπε...

Πολλούς ισχυρούς προστάτες και φίλους είχε ο αυτός ο ιερέας που βρίσκεται τώρα υπό καθαίρεση. Πώς δεν τον ψυλλιάσθηκε κανείς τόσα χρόνια -ο υπο καθαίρεση είναι σήμερα 72 ετών ! Φαίνεται και εκεί στην Αμερική το κουκούλωμα είναι σύνηθες φαινόμενο. Υποψιάζομαι πως αν δεν κατέφευγαν τα θύματα στο δικαστήριο, δε θα ξέραμε σήμερα τίποτε για την υπόθεση αυτή. Τι κάνει το ΙΕΡΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ!

Unknown είπε...

Πόσο στοίχημα βάζετε πως η Μπάρθα που σε κάποιο σημείο της διαδικασίας θα πάρει την υπόθεση στα χέρια της δε θα διστάσει να επικυρώσει την καθαίρεση του παιδεραστή παπά Κατίνα που μέχρι χθες ήταν στενός φίλος της; Τώρα του δίνεται χρυσή ευκαιρία να δείξει πως δεν συμβιβάζεται και δεν έχει σχέση με βρωμιές και ηθικά εγκλήματα. Τί λέτε, θα χάσει τέτοια ευκαιρία; Πόσο το στοίχημα;

Ανώνυμος είπε...

Εδώ γίνεται αναφορά στο ίδιο θέμα, για κλήσεις και κλίσεις... Χου ιζ Μπάρθα;

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας ολόκληρο το blog του «ιερέως» Αβέρκιου κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα λόγια του ομοιάζουν περισσότερο σε δήθεν «προοδευτικό» δημοσιογράφο παρά σε κανονικό ιερέα της εκκλησίας. Γενικότερα όλο το ύφος του blog πλησιάζει τη προβοκάτσια η οποία συνοδεύεται από ανώνυμους σχολιαστές με μια προκλητική φρασεολογία και με επιχειρήματα τα οποία δείχνουν την θεολογική και εκκλησιαστική τους άγνοια. Επίσης πρέπει να ξέρουν πως τα παρατσούκλια όπως ¨Μπάρθα¨ τα βγάζουν οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι και τα χρησιμοποιούν αυτοί για άλλους κληρικούς οι οποίοι πολλές φορές δεν είναι καν ομοφυλόφιλοι. Είναι το γνωστό κόμπλεξ που έχουν οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι να βλέπουν όλους τους άλλους σαν όμοιους τους στην διαστροφή. Είναι μια κατάσταση η οποία συναντιέται ιδιαίτερα στους κόλπους της εκκλησίας. Επιτέλους ας πάρει μία θέση και αυτός ο Αβέρκιος αντί να ανακοινώνει τις συνεντεύξεις του και να χρησιμοποιεί τον ρόλο ¨αδελφοποίηση¨ ο οποίος και ετυμολογικά δεν έχει καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία. Αλλά απ’ ότι φαίνεται, όπως λέει και η παροιμία τα λόγια μου πάνε στον βρόντο, γιατί τον αράπη και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς… Ο Αβέρκιος από εδώ θεωρεί τη παιδεραστία σαν διαστροφή και φυσικά είναι διαστροφή. Αλλά όταν ένας κληρικός ομοφυλόφιλος ρίχνεται σε εφήβους και σε παιδιά δεκαοκτώ ή δεκαεννιά χρονών μέσα στο ιερό και στην εκκλησία δεν είναι διεστραμμένος ; Όταν σε πολλές μητροπόλεις κυκλοφορούν διάκοι, παρατρεχάμενοι δεσποτάδων και πνευματικά τέκνα οι οποίοι εκθηλύνουν τον θεσμό της εκκλησίας αυτό δεν είναι διαστροφή ;

Unknown είπε...

Conny, η "Μπάρθα" είναι η παριλάλητη "Βαρθολομαίος". Το "Μπάρθα" της τόβγαλαν μάλλον επειδή θυμίζει το θηλυκό "Μάρθα". Τώρα βέβαια θα μπορούσαν να την πουν "χρυσού", "χρυσαφένια", "πλουμιστή" ή κάτι παρόμοιο τελοσπάντων επειδή υπεραγαπά τους χρυσούς σταυρούς και τα χρυσά μανικετόκουμπα που ταλλάσσει δέκα φορές την ημέρα σαν τις κυρίες τα στολίδια και δακτυλίδια τους. Θα μπορούσαν επίσης να τη βγάλουν "ορμονού" ή κάτι παρεμφερές επειδή, ως γνωστό, η σχεδόν σπανή μέχρι μεγαλη ηλικία "Μπάρθα" κάνει τακτικά ορμονοθεραπεία για να τρέφει γενιάδα.

Unknown είπε...

Τέσσερις παρατηρήσεις στο σχόλιο του Ορέστη Καρμεντινού:

1) "Τα λόγια του (Αβέρκιου) ομοιάζουν περισσότερο σε δήθεν «προοδευτικό» δημοσιογράφο παρά σε κανονικό ιερέα της εκκλησίας". Διαφωνώ. Αν και δεν είμαι θεολόγος, ξέρω ότι έτσι δεν γράφει πάντως ένας φιλόλογος ή ένας δημοσιογράφος. Στα γραφόμενα του Αβέρκιου αναγνωρίζω εκφράσεις που μόνο από θεολόγο προέρχονται. Υπάρχουν και άλλες εκφράσεις που μόνο από κληρικό μπορούν να προέρχονται. Αρκεί να γινώσκει κανείς ά αναγινώσκει....
2) Στο μπλογκ παρεμβαίνουν "ανώνυμοι σχολιαστές με μια προκλητική φρασεολογία και με επιχειρήματα τα οποία δείχνουν την θεολογική και εκκλησιαστική τους άγνοια". Διαφωνώ. Στο μπλογκ έχουν γίνει πολύ έξυπνα σχόλια κριτικού χαρακτήρα που αμφιβάλλω αν υπάρχουν θεολόγοι και ιερωμένοι σε θέση ναπαντήσουν πειστικά σ'ένα σύγχρονο σκεπτόμενο άνθρωπο. Ισως οι σχολιαστές να μη δέχονται την θεολογία και την διδασκαλία της Εκκλησίας όπως διατυπώνονται σήμερα. Αυτό όμως δεν είναι άγνοια, είναι διαφωνία.
3) "Tα παρατσούκλια όπως ¨Μπάρθα¨ τα βγάζουν οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι και τα χρησιμοποιούν αυτοί για άλλους κληρικούς οι οποίοι πολλές φορές δεν είναι καν ομοφυλόφιλοι". Και φυσικά τα βγάζουν τα παρατσούκλια οι ομοφυλόφιλοι διότι γνωρίζουν τους όμοιους τους πολύ καλύτερα από κάθε άλλο. Πάντως για τον ιερωμένο με το παρατσούκλι "Μπάρθα" έχουν γραφτεί στο μπλογκ πολλά σχόλια με λεπτομέρειες μάλιστα που μπορούν να ελεγχθούν εύκολα. Προσωπικά τα θεωρώ εμπεδωμένα. Χωρίς αμφιβολία προέρχονται από πολύ καλά ενημερωμένες πηγές.
4) Ο όρος ¨αδελφοποίηση¨ "ετυμολογικά δεν έχει καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία". Ποιά είναι η ετυμολογία της λέξης "αδελφοποίηση"; Να μας την πει ο Καρμεντινός, άν και η ετυμολογία δεν έχει κανένα ιδιαίτερο βάρος στην περίπτωση μας. Τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούνται οι πιο παράξενοι όροι για να δηλωθεί μια αμφίβολη κατάσταση. Αλλωστε έχουν γραφτεί σοβαρές θεολογικές μελέτες για την "αδελφοποίηση" από ξένους θεολόγους. Δεν είδα κανένα δικό μας θεολόγο ή ιερωμένο να τους αντικρούσει επώνυμα και με σοβαρά επιχειρήματα. Ούτε εδώ στο μπλογκ του Αβέρκιου είδαμε κάποια αξιόλογη τοποθέτηση θεολόγου ή ιερωμένου στα διάφορα κριτικά ερωτήματα που διατυπώθηκαν. Μόνο αφορισμούς και παπαγαλισμούς των κατηχητικών εγχειριδίων ακούσαμε.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ σε όλα με τον Thomas και προσθέτω. Η τεράστια προσφορά του άγνωστου σε μένα ιερέα Αβέρκιου είναι ότι βρήκε το θάρρος να στήσει αυτό το μπλογκ που βοηθά να φανεί η πραγματικότητα της Εκκλησίας που μπορεί οι γριούλες να μην την καταλαβαίνουν, αλλά κάθε άντρας που έχει κάποια σχέση με τον κλήρο την γνωρίζει. Από 18άρης άρχισαν να μου ρίχνωνται παπάδες και αυτό μου προκάλεσε τρομερό σοκ. Δεν έχω πιά καμμιά σχέση με την Εκκλησία, δεν είμαι ομοφυλόφιλος αλλά κατάλαβα καλά πως στην Ιεραρχία είναι συγκεντρωμένοι υποκριτές ομοφυλόφιλοι που διψάνε για εξουσία. Πρέπει να ανοίξει αυτή η συζήτηση στην κοινωνία. Φτάνει πιά η υποκρισία. Αν η ομοφυλοφιλία νομιμοποιηθεί εκκλησιαστικά και στη συνείδηση των πιστών, θα λείψει η υποκρισία και χιλιάδες άνθρωποι θα ανασάνουν ελεύθερα. Οι ηθικολογίες του πρωκτού να σταματήσουν.

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκι, να ανοίξει όποια συζήτηση θες, θεμιτότατο.
Ο σκοπός ποιος θα είναι, και ποιος τελικά είναι ο σκοπός του αβέρκιου;Να βγουν στη φόρα τα σώβρακα και ο κιλότες των δεσποτάδων και των μεγαλοπαπάδων, ώστε να ντροπιαστούν και να φύγουν; Να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο της εκκλησίας, ώστε να μην γίνεται καταφύγιο ξεφωνημένων τεμπέληδων; Ή να συνεχίσουν τους "έρωτές" τους, με την ανοχή και συγκατάθεση της κοινωνίας;
Περιμένετε ότι αυτό το blog σκοπό έχει να διαφωτίσει, να παιδαγωγήσει το συντηρητικότατο πλήρωμα της εκκλησίας, ώστε να αποδειχθεί τη διαφορετικότητα, ακόμα και των παπάδων της;

Τέλος, ο Ορέστης έχει κάπου δίκιο, όσον αφορά στα παρατσούκλια. Αν κυκλοφορεί για κάποιον, αυτό δε σημαίνει ότι τον εκφράζει στην πραγματικότητα. Στην Εκκλησία υπάρχει μια μεγάλη κλίκα ομοφυλόφιλων μεγαλοπαπάδων, που εκφράζεται σε διάλεκτο συγγρού για ΟΛΟΥΣ, και όχι μόνο για τους ομοίους τους.

vnv

Ανώνυμος είπε...

Θωμά έχουν γράψει και έχουν παραθέσει διάφορα για την αδελφοποίηση εδώ πέρα τα οποία δεν βρίσκονται σε κατηχητικά περιοδικά. Αν διαβάσεις το πρώτο post και τα links τα οποία παραθέτει ο expaganus θα καταλάβεις τι εννοώ. Η εκκλησία δεν μπορεί να υιοθετήσει την ομοφυλοφιλία ήδη έχει υιοθετήσει πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την Αγία Γραφή αλλά είναι παραδόσεις ανθρώπινες όπως αυτές των Φαρισαίων την εποχή του Χριστού. Η ομοφυλοφιλία είναι αμάρτημα για τον Χριστιανό και φυσικά ιερωμένος δεν μπορεί να γίνει ο ομοφυλόφιλος. Αυτή είναι η πραγματικότητα και σε όποιον αρέσει σε όποιον δεν αρέσει. δεν πειράζει. Δημοκρατία έχουμε δεν θα καρατομηθεί . Στο κάτω-κάτω δεν είναι ανάγκη να είναι χριστιανός μπορεί να διαλέξει ο καθένας την ιδεολογία/θρησκεία/τρόπο ζωής που του αρέσει . Ο Αβέρκιος κάτι είπε για μια επιστολή του Κλήμη η οποία αναφέρει πράγματα περίεργα. Αν θέλει μπορεί να παραθέσει εδώ πέρα την επιστολή του Κλήμη να την δούμε και εμείς. Και στο κάτω-κάτω και κάτι ¨περίεργο¨ να είναι δεν σημαίνει ότι επειδή ένας θεολόγος και έστω πατέρας της εκκλησίας είπε κάτι η εκκλησία θα πρέπει να το υιοθετήσει!

Unknown είπε...

Θέλετε, δε θέλετε, λαμπρά κατηχητόπουλα, το μπλογκ του Αβέρκιου προχωράει εμπρός δείχνοντας την απύθμενη σαπίλα που υπάρχει σήμερα στην υψηλά κλιμάκια της ιεραρχίας και που κάποτε πρέπει να εκλείψει !!!

Ανώνυμος είπε...

Από τον αβέρκιο περιμέναμε να μας δείξει τη σαπίλα, ανόητε...

Αυτό που δε θέλεις να καταλάβεις, είναι ότι και ο αβέρκιος κομμάτι αυτής της σαπίλας είναι.

Το μύθο του Αισώπου με την κολοβή αλεπού θα τον ξέρεις, φαντάζομαι. Αυτό ακριβώς κάνει ο φίλος μας εδώ. Αφού δε μπορεί να κόψει το πάθος του, αλλά από την άλλη ούτε θέλει να βρει μια τίμια και αξιοπρεπή δουλειά, θέλει να συνδυάσει και τα δύο. Και παπάς, και ζευγάς.

vnv

Ανώνυμος είπε...

Νην, ο Αβέρκιος σε πείραξε; Πες μας αν μπορείς ευθέως τη γνώμη σου για τον Χριστόδουλο. Απ'το κεφάλι βρωμά το ψάρι και τι μπόχα Θεέ μου.

+JN1034 είπε...

Bravo, adelfe! Eimaste stin Ameriki kai Kanada. Prepi na doulevome oli mazi yia tin Ekklisia mas. Sto kalo.

JN1034

Ανώνυμος είπε...

Apo to www.press.gr


Ο/Η Ανώνυμο είπε...
Γιατί δεν γράφετε τίποτα γιαυτόν που διόρισε με πολλά ζόρια ο Χριστόδουλος Αρχιγραμματέα της συνόδου Κύριλλο Μισιακούλη την πουστάρα την ξεφωνημένη
που έχει ένα φάκελο νααααααααααααα!!!! σταλμένο από τις μυστικές υπηρεσίες Ελλάδας και ΗΠΑ,
που είναι και Ρουμάνα,
που σπίτωσε το σύντροφό της στο Λυκαβηττό,
που του αγόρασε και πανάκριβο αυτοκίνητο, και που αυτός πιάστηκε για σωματεμπορία,
που έκανε πάσα τεκνά στα κατά καιρούς αφεντικά του στη Σύνοδο:
τον Δαμασκηνό Καρπαθάκη επίσκοπο Διαυλείας
τον Δανιήλ Πουρτσουκλή δεσπότη της Καισαριανής
τον Θεολόγο Αποστολίδη δεσπότη στις Σέρρες
και αλλού.

10:43 πμ

Ανώνυμος είπε...

Εμείς κολλητέ δεν ξέρουμε αυτά τα φρούτα που αναφέρεις.
Αυτό που βλέπουμε είναι το οφθαλμοφανές, άμα δεις αρχιμανδρίτη των Αθηνών ( ή έστω των μεγάλων πόλεων) ή δεσπότη να μιλάει και να χαριεντίζεται, όσο και στο κλαρί να είσαι, κοκκινίζεις.

Τόση χάρη και τόση τσαχπινιά, ούτε η Βουγιουκλάκη στα νιάτα της...

Μου φαίνεται ότι ένα καλό γιαούρτωμα θα ήταν μια καλή αρχή για πολλές αδελφές ψυχές...

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά δεν ξέρεται τι σας γίνεται. Το θέμα δεν είναι ουτε οι Μπάρθες ούτε οι σουλτανες του Αιγαίου. Και σαφώς η παιδεραστία είναι διαστροφή και σαφώς η εντονη σεξουαλική παρενόχληση είναι διαστροφή, όπως και η εκμεταύλευση του ιερού ενδύματος για σεξουαλικές ικανοποιήσεις και δη στο ιερό βήμα , και αυτό διαστοφή είναι. Εδώ δεν είμαστε για να λύσουμε αυτό. Εδώ είμαστε για να κατανοήσουμε ή έστω να συζητήσουμε το κατα πόσον Ένας κληρικός μπορεί να έχει ενεργό ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ , το τονίζω, σεξουαλική ζωή στην ομοφυλοφιλία, σκεφτόμενοι πρώτα και προσπαθώντας να προσεγγίσουμε την γνώμη του Θεού πάνω σε αυτό το Θέμα με 3 τρόπους. Το να προσεγγίσουμε πνευματικά το θεό, να γνωρίσουμε από ορθά κείμενα την Αλήθεια Του, και να αναλογιστούμε σκεπτόμενοι όπως θα σκεπτόταν ο Θεός πάνω στο θέμα. Φυσικά είναι αδύνατον στην απόλυτη προσέγγιση της Σοφίας Του, όμως σαν κατ' εικόνα όντα αντικαθρεπτίζουμε την Χάρη του και αξίζει να προσπαθήσουμε, γιατι:
Μετά από αυτές τις προσεγγίσεις μπορούμε να έχουμε μια σωστή θεολογική και κοινωνική άποψη, ώστε να μπορούμε να θεολογίσουμε και να περάσουμε στο στάδιο της λύσης και της Ορθής γνώμης δηλαδή της Αλήθειας. Και επιπλέον για να αντιχήσει μια φωνή χρειάζεται να έχει δύναμη και για να έχει δύναμη στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να φωνάζει ορθά και αξιοπρεπή επιχειρήματα και όχι να αναλύει απ΄΄ο που προκύπτει το Μπάρθα. Εξάλου μην ξεχνατε οτι όλο αυτό το κομμάτι για τους gay οι εκκλησιαστικοι άνδρες μέχρι σήμερα το κατέκριναν, δηλαδή άνθρωποι. Ανθρωποι και εμείς που προσπαθούμε να προσεγγίσουμε την αληθεια χωρίς να συμπεριλάβουμε την ίδια την Αλήθεια (Θεός) είμαστε απλά άνθρωποι εξισώνοντας ανθρώπους και παραμένουμε στο μηδέν, δεν βγάζουμε τίποτα, γιατί πολύ απλά και με απλά μαθηματικά Ανθρωπος/Ανθρώπου= ένα τεραστιο μηδέν. Ενώ Ανθρωπος + Θεός (έστω προσέγγιση) / Ανθρωπου= 1 . Την μια και μοναδική αλήθεια στο οποιοδήποτε θέμα. Σκεφτήτε λοιπόν Θεολογικά για τα Θεολογικά ζητήματα, γιατι είναι αδιανόητο να μιλάω για κάτι θεολογικό (Για το Θεό) βγάζοντας τον Θεο απέξω. Είναι σαν να μιλάμε για φιλοσοφία ,βγάζοντας έξω τους φιλόσοφους και τα λόγια τους. Οξύμωρο.

Στην διαθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα συζήτησης. Είτε ομοφιλοφιλίας είτε όχι.

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ. και επείδή θέλω ότι λέω να υπάρχει μια όχι τόσο απρόσωπη επικοινωνία nikosnikos@tellas.gr

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑΡΘΑΣ Καμώματα ...

Τον παλικαρά λοιπόν παρίστανε ο Βαρθολομαίος μπροστά στον Καραμανλή, στο Φανάρι!..

…Γιατί λέει, δεν τον αφήνουν οι Τούρκοι να ανοίξει την σχολή της Χάλκης!.. Τι την θέλει; Για να βγάζει θεολόγους φιλοπαπικούς σαν αυτόν; Να μας λείπει, όταν μάλιστα ξέρουμε τι ανταλλάγματα σε βάρος της εθνικής μας κυριαρχίας μας ζητάνε για το θέμα αυτό οι Τούρκοι…

Ας μην παίζει λοιπόν (ηθελημένα ή όχι) το τουρκικό παιχνίδι ο Βαρθολομαίος. Να μην παίζουν με το θέμα αυτό και τα κόμματα (όπως κάνουν και με το όνομα των Σκοπίων) και καλά έκανε ο Καραμανλής και άφησε τον Βαρθολομαίο να χτυπιέται μόνος του!..

Ήταν λέει θυμωμένος διότι τουρκικό δικαστήριο δεν τον αναγνωρίζει σαν «οικουμενικό»… Ε, και λοιπόν; Τι έγινε; Δεν εμπιστεύεται την δικαιοσύνη της «αγαπημένης του πατρίδας» της Τουρκίας ο Βαρθολομαίος; Και γιατί θα πρέπει να του κάνει πλάτες σε αυτό ο Έλληνας πρωθυπουργός; Επειδή είναι κουμπάρος του πρωθυπουργού του;

Λέτε: «Άλλη μια ένδειξη κλιμάκωσης της τουρκικής αυθαιρεσίας σε όλα τα θέματα που αφορούν αμέσως ή εμμέσως τον Ελληνισμό.». Μπα; Ελληνικό το πατριαρχείο Ιεροσολύμων, ελληνικό και το πατριαρχείο Βαρθολομαίου; Έτσι ε; Και μετά θέλει να λέγεται και «οικουμενικός»! Αυτός που μας θεωρεί εχθρούς του σαν τοπική εκκλησία και απαιτεί (όπως οι Τούρκοι το Αιγαίο) τα «εδάφη» του, εδώ στην Ελλάδα, τις λεγόμενες «νέες χώρες»!

«Πάρε τον και στο γάμο σου, να σου πει και του χρόνου!..».

Και ποιος θα τον αποκαταστήσει σαν «οικουμενικό»; Το Βατικανό στο οποίο δίνει γη και ύδωρ; Η Ελλάδα την οποίαν πάει συστηματικά και κατ εξακολούθηση να μπλέξει στα ελληνοτουρκικά;

…Και γιατί ζητάει την στήριξη αιρετικών (του… «κράτους του Βατικανού») και πολιτικών Ελλάδος και Τουρκίας; Έγινε και αυτός αρχηγός κράτους σαν τον Βενέδικτο; Τότε δεν έχουν άδικο οι Τούρκοι, και ας μην ανακατεύεται στις φιλοδοξίες του Βαρθολομαίου και ο (δικός μας) Κάρολος. Έτσι;

Τι είναι ο Βαρθολομαίος; Αυτό: Αν είναι Άγιος ο Θεός, ο Βαρθολομαίος είναι λέει… Παναγιώτατος!!!.. Αν νομίζει ότι έχει κάποια πνευματική αξία (περισσότερο Άγιο Πνεύμα) μεγαλύτερη από έναν απλό ορθόδοξο παπά, να μας το πει!..

Τελεία και παύλα, λοιπόν! Το θέμα δεν είναι ούτε εθνικό ούτε πολιτικό (αρκετά ξεφτιλιζόμαστε με τα Ιεροσόλυμα) αλλά πνευματικό και οικουμενικά Ορθόδοξο.

Έχει έναν τιμητικό τίτλο ο Βαρθολομαίος, έτσι; Ε, την αναγνώριση του τίτλου αυτού (που δεν έχει να κάνει με «εδάφη» και «αργύρια») να την ζητήσει από το απανταχού της γης ποίμνιο της Εκκλησίας…

…Και να την διεκδικήσει την αναγνώριση αυτή επάξια, κάνοντας και κάτι εκκλησιαστικά σωστό, κάνοντας κάποτε και κάτι Ορθόδοξο στη ζωή του…

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Περί διαδόχου

«…Εκκλησιαστικοί κύκλοι προεξοφλούν ότι η ελληνική κυβέρνηση θα συνεργαστεί με το Φανάρι για διάδοχο κοινής αποδοχής. «Είναι νομοτελειακό. Είναι υποχρεωμένοι να συνεργαστούν και να συναποφασίσουν για τον επόμενο», λέει γνώστης του εκκλησιαστικού θέματος. «Η κυβέρνηση ενδιαφέρεται να γίνει η μετάβαση με τον πιο ομαλό τρόπο και να αποφευχθούν ο θόρυβος και το παρασκήνιο».». («στο ΚΑΡΦΙ» Αρ. Φύλ. 315, 23/6/2007).

Κακώς γίνεται επίκληση να αναλάβει το κράτος πρωτοβουλίες (δεν είναι ελεύθερη η Εκκλησία;), και μάλιστα (όπως γράφτηκε στον Τύπο) σε συνεργασία με το Οικουμενικό Πατριαρχείο!..
Λες και δεν είναι αυτοκέφαλη η Εκκλησία μας, λες και δεν υπάρχει το ανώτατο όργανό της που είναι η Σύνοδος της Ιεραρχίας που μπορεί να συγκληθεί (και τώρα, αμέσως μάλιστα) και για το θέμα αυτό, και να πάρει αποφάσεις σύμφωνα με το δημοκρατικό και πλειοψηφικό της σύστημα!..
 
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Τελευταίες Ειδήσεις
Αθήνα - 07/07/07 15:14

Ένας 49χρονος ιερέας συνελήφθη το πρωί του Σαββάτου από τους άνδρες της Ασφάλειας Πειραιά σε συνεργασία με τους άνδρες του Λιμεναρχείου Αγίου Κηρύκου, την ώρα που παραλάμβανε δέμα το οποίο περιείχε δύο κιλά χασίς.

Οι άνδρες της Ασφάλειας Πειραιά εντόπισαν το δέμα, που έβαλαν άγνωστοι στο πλοίο της γραμμής και στη συνέχεια ταξίδεψαν και οι ίδιοι με το συγκεκριμένο πλοίο για να εντοπίσουν το λιμάνι και ποιος θα ήταν ο παραλήπτης του.

Οι άνδρες της Ασφάλειας και του Λιμεναρχείου είδαν τον 49χρονο ιερέα να παραλαμβάνει το δέμα, τον παρακολούθησαν και στη συνέχεια τον συνέλαβαν.

Ο ιερέας θα οδηγηθεί στον Πειραιά για ανάκριση.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, ο Κωλοσούζας στο διπλανό ρουμ με τον Χριστόδουλο. Το διάβασα χτες στο Πρωτο Θέμα, στις σελίδες 46 και 47. Το ζεύγος Κωλοσούζα Θεόκλητου έκλεισε δωμάτιο κοντά στον πάτρονά τους.

Ανώνυμος είπε...

Παπάς από τα ιεροσόλυμα (χωρίς ράσο) "ψώνιζε" αγοράκια
25/7/2007


Από τα Ιεροσόλυμα στην Πάτρα, προς αναζήτηση ερωτικών συντρόφων που θα ικανοποιούσαν όλες του τις επιθυμίες, βρέθηκε ένας 50χρονος ιερωμένος. Ο μουσάτος άντρας είχε προκαλέσει εδώ και καιρό τα βλέμματα των θαμώνων γνωστού κλαμπ στο Ρίο. Δεν είναι άλλωστε συνηθισμένο να βλέπεις έναν τέτοιο «τύπο» σε ένα μαγαζί φημισμένο για την αποδοχή του από τη νεολαία.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Κόσμος», ο 50χρονος άντρας κάθε βράδυ πετούσε τα ράσα, έβαζε το τζιν του και πήγαινε στο κλαμπ προσπαθώντας να πιάσει συζήτηση, κυρίως με άντρες. Τελικά ύστερα από «ψηστήρι» που κράτησε μέρες ο κύριος με τη γενειάδα έπεισε ένα νεαρό να τον συνοδεύσει στο χώρο του, προφανώς με το αζημίωτο.

Ο νεαρός πήγε μαζί του σε πολυτελές ξενοδοχείο της περιοχής, μπήκε αμέσως στο «ψητό» και έπειτα έπιασε μαζί του την κουβέντα. Μεταξύ ποτού και πειραγμάτων ο 50χρονος εξομολογήθηκε στον παρτενέρ του ότι είναι αρχιμανδρίτης από τα Ιεροσόλυμα και ότι ήρθε στην Πάτρα για διακοπές και επίσκεψη σε κάποιους συγγενείς του.

Ο νεαρός φαίνεται πως εντυπωσιάστηκε, τόσο από την ιστορία του 50χρονου όσο και από τις αποδόσεις του στο κρεβάτι και έτσι το επόμενο βράδυ, φανερά χαρούμενος, εξιστόρησε τα πάντα στην παρέα του, με αποτέλεσμα μέσα σε λίγες ώρες η είδηση να κάνει το γύρο της Πάτρας.

ΓΙΟΥΛΗ ΣΤΑΡΙΔΑ