Του Ιωάννη Ρούσσου,
Τακτικού Καθηγητή Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο της Μιννεσότα (ΗΠΑ)
[Συνέχεια]
ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ (γ΄)
Στον Χριστιανισμό ακόμα και η τεκνοποίηση θεωρείται αμαρτία, κατά το «... Ιδού γάρ εν ανομίαις συνελήφθην καί εν αμαρτίαις εκίσσησέ με ή μήτηρ μου...» του Εβραϊκού Ψαλμού 50: 7 (ή 51: 5 σε άλλες εκδόσεις). Γίνεται μόνον εξ' ανάγκης («κατ' οικονομίαν» όπως τους αρέσει να λένε λογίως) για να μην σβήσει το ανθρώπινο γένος. Αυτό έγινε εκ των πραγμάτων αφού τελικά δεν ήλθε εκείνο το πολυπόθητο τέλος του κόσμου μαζί με εκείνη την περίφημη Δευτέρα Παρουσία που περίμεναν αμεσότατα οι πρώτοι χριστιανοί και ο Παύλος. Ακόμα αυτή η εξ ανάγκης σεξουαλική συνεύρεση πρέπει να γίνεται χωρίς καμία απολύτως απόλαυση ηδονής και στο σκοτάδι. Η απόλαυση ηδονής είναι μεγάλη αμαρτία για τους διεστραμμένους χριστιανούς. Τέλος η λεχώνα χρειάζεται ειδική ιεροπραξία για να εξιλεώσει την «αμαρτία» της, 40 μέρες μετά την γέννα• να σαραντίσει όπως λέει ο λαός, που σημαίνει ότι για 40 μέρες η μητέρα και το μωρό δεν μπορούν να εξέρχονται από το σπίτι τους. Μετά όμως, το πρώτο πράγμα που η μάνα οφείλει να πράξει είναι το να επισκεφτεί τον ιερέα για την ειδική ιεροπραξία με ευχές, εξορκισμούς, κλπ. Έτσι έχουν θεσπιστεί αυτά τα πράγματα από τον Μωσαϊκό Νόμο και από την χριστιανική εκκλησία. Η γυναίκα λοιπόν γίνεται απλώς μια καταραμένη βρεφομηχανή και αυτό μόνο εξ' ανάγκης. Μα το λέει και ο Παύλος στην Α΄ Προς Τιμόθεον 2: 15, «η γυναίκα θα σωθεί με το να γεννά παιδιά». Άραγε, όσες γυναίκες για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν θα ριφθούν στο πυρ το εξώτερο;
Εί δυνατόν όμως, η γυναίκα να σταματήσει να είναι γυναίκα και με τις νηστείες να κατορθώσει να σταματήσει τα έμμηνά της. Αυτό είναι μεγάλη αρετή στον Χριστιανισμό αλλά ταυτοχρόνως και μεγάλη σχιζοφρένεια. Στον Μωσαϊκό Νόμο τα γυναικεία έμμηνα θεωρούνται μόλυνση και ακαθαρσία. Γι' αυτό απαγορεύεται να εισέρχονται οι γυναίκες στα ιερά των χριστιανικών και εβραϊκών ναών. Σ' αυτά τα θέματα διαβάστε και το σπουδαίο βιβλίο The X-Rated Bible (Η Ακατάλληλη Βίβλος) του Αμερικανού καθηγητή Ben Edward Akerley. Έτσι λοιπόν το κλείσιμο στα μοναστήρια, ο αναχωρητισμός, ο ερημιτισμός, κλπ. σου δίνουν πολύ πιο βέβαιο εισιτήριο για τον Παράδεισο από το να αποκτήσεις και να αναθρέψεις οικογένεια...! Αυτό το τονίζει σαφώς και ο αλλοπρόσαλλος Απόστολος Παύλος στην επιστολή του Α΄ Προς Κορινθίους σε όλο το κεφάλαιο 7 όπου μεταξύ πολλών «μαργαριταριών» εκθειάζει την παρθενία και τη θεωρεί υπέρτατη αρετή. Μελετήστε το κεφάλαιο αυτό προσεκτικά να δείτε περί τίνος πρόκειται! Το ίδιο κάνει και ο διεστραμμένος Χρυσόστομος στο βιβλίο του με τίτλο Το Χάρισμα της Παρθενίας. Αν τώρα κανείς ενδιαφέρεται να μάθει για τη νόσο των ασκητών, μοναχών, ερημιτών, αναχωρητών (νόσος του αγίου Αντωνίου) ας μελετήσει το βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη Αναφορά στον Γκρέκο όπου την περιγράφει θαυμάσια, διότι την έπαθε και ο ίδιος μια φορά που βρισκόταν στη Βιέννη.
Όπως είδαμε μέχρις εδώ ο Χριστιανισμός είναι τόσο διαστροφική και καταστροφική θρησκεία ώστε οι οπαδοί του, άνδρες και γυναίκες, δεν πρέπει να είναι ούτε ετεροφυλόφιλοι, ούτε ομοφυλόφιλοι, αλλά οφείλουν να είναι άφυλοι. Και οι κληρικοί και οι λαϊκοί και οι μοναχοί και μοναχές πρέπει να είναι άφυλοι. Καμία ερωτική έλξη, ορμή, πάθος κλπ. Είδαμε παραπάνω μερικές αναφορές και τη θέση του ιδρυτού Ιησού Χριστού. Διά του λόγου το αληθές, ας δώσομε επ' αυτού άλλη μια αναφορά από τον απεχθέστατο Παύλο: Πρoς Κoλασσαείς 3: 2-6 «τα άνω φρονείτε, μη τα επί της γης. απεθάνετε γαρ, και η ζωή υμών κέκρυπται συν τω Χριστω εν τω Θεω• όταν ο Χριστός φανερωθή, η ζωή ημών, τότε και υμείς συν αυτω φανερωθήσεσθε εν δόξη. Νεκρώσατε ουν τα μέλη υμών τα επί της γης, πορνείαν, ακαθαρσίαν, πάθος, επιθυμίαν κακήν, και την πλεονεξίαν, ήτις εστίν ειδωλολατρία, δι' α έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας», (και όλες οι αναφορές δεν έχουν τέλος...). Παρθενία λοιπόν και μετά θάνατον ζωή. Τίποτα άλλο. Βέβαια η διαστροφή αυτή κατά τους δύο πρώτους αιώνες της Κ. Ε. δεν μπορούσε να πάει άλλο ώστε μετά αυτοί οι διεστραμμένοι άφησαν τα δύο φύλα να συνευρίσκονται αλλά μόνο «κατ' οικονομίαν» χάριν της τεκνοποιήσεως. Ευτυχώς...!
[Συνεχίζεται]
18 σχόλια:
Στο τρομερό βιβλίο του Michael Onfray Πραγματεία αθεολογίας, αποδεικνύεται πως ο μισογύνης και σεξουαλικά ανίκανος Παύλος, ρυμούλκησε τον χριστιανισμό σε αντιδραστικές θέσεις ομοφοβίας, μισογυνικές, υποταγής στην Εξουσία.
ξέχασα να πω είναι εκδόσεις Εξάντας
Επιθετικότατος κατά του Χριστιανισμού εμφανίζεται ο καθηγητής Ρούσσος στη καινούργια συνέχεια της μελέτης του, που μόλις αναρτήθηκε. Ισως όμως η επιθετικότητά του να μειώνει την δύναμη των επιχειρημάτων του.
Προς το παρόν σημειώνω μόνο ότι το χωρίο του Παύλου που αναφέρεται από τον κ. Ρούσσο: «τα άνω φρονείτε, μη τα επί της γης. απεθάνετε γαρ, και η ζωή υμών κέκρυπται συν τω Χριστω εν τω Θεω• όταν ο Χριστός φανερωθή, η ζωή ημών, τότε και υμείς συν αυτω φανερωθήσεσθε εν δόξη. Νεκρώσατε ουν τα μέλη υμών τα επί της γης, πορνείαν, ακαθαρσίαν, πάθος, επιθυμίαν κακήν, και την πλεονεξίαν, ήτις εστίν ειδωλολατρία, δι' α έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας» (Πρoς Κoλασσαείς 3: 2-6) δε φαίνεται να αναφέρεται ειδικά σε σεξουαλικές σχέσεις και πράξεις. Γενικεύει λίγο, μάλλον πολύ, ο κύριος καθηγητής. Ποιός δε συμφωνεί ότι η πορνεία (όχι η ομαλή σεξουαλική σχέση) είναι καταδικαστέα; Κατόπιν, η ακαθαρσία, το πάθος, η επιθυμία κακή και η πλεονεξία, γιατί πρέπει να ερμηνευτούν αποκλειστικώς σεξουαλικά;
ΕΙΔΗΣΗ
Η ισραηλινή αστυνομία χορήγησε τελικά άδεια ώστε να πραγματοποιηθεί η ετήσια παρέλαση των ομοφυλόφιλων στις 21 Ιουνίου παρά την ισχυρή αντίδραση διάφορων θρησκευτικών ομάδων. Την παρέλαση οργανώνει ο Ισραηλινός Σύνδεσμος Ομοφυλοφιλικών Δικαιωμάτων. Η παρέλαση του 2006 είχε ακυρωθεί μετά από έντονες διαμαρτυρίες εξτρεμιστών ορθόδοξων εβραίων και άλλων θρησκευτικών οργανώσεων.
ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ
Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2004
Αγαπητέ κ. Γ. Καρατζαφέρη,
Χαίρετε, και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Κάνοντας «ζάπινγκ» χτες το απόγευμα, επέτυχα την εκπομπή σας στο σημείο που διαβάζατε ένα σκωπτικό (τραγούδι διασκευή) σημείωμα μιας κυρίας, που έλεγε τον Μ. Αλέξανδρο… «αδελφή, κουκλίτσα αληθινή»!
Άκουσα τις διαμαρτυρίες σας, άκουσα και την εξήγησή σας ότι δεν έχετε τίποτα εναντίον της ομοφυλοφιλίας (αν δεν προκαλεί, λέτε) και το μόνο «κουσούρι» λέτε, είναι ότι… εμποδίζει την τεκνοποίηση!
Η αλήθεια όμως του Ευαγγελίου, της Εκκλησίας, είναι ότι η ομοφυλοφιλία είναι διαστροφή, είναι η αισχρότερη αμαρτία. Θυμάμαι μάλιστα τώρα, ότι και η αποχώρησή σας από την Ν. Δημοκρατία, είχε σαν αιτία και την διαμάχη σας με επιφανές στέλεχός της που το κατηγορούσατε για παρόμοια συμπεριφορά…
Όμως, ενώ δεν ανεχτήκατε να είστε σε ένα κόμμα που αντιπροσωπευόταν όπως λέγατε, από έναν ομοφυλόφιλο, σας είδα στη συνέχεια να ανέχεστε (πρόσφατα – προεκλογικά) την ομοφυλοφιλία στην Εκκλησία (να υπάρχουν δηλαδή ιερείς – αρσενικές πόρνες), και δηλώνατε ακόμα ότι έχετε και έναν «τέτοιο» παπά, υποψήφιο στο κόμμα σας!.. Γιατί; Για να μη σας πούνε ρατσιστή, αλλά και για να μαζέψετε και ψήφους από τον χώρο αυτό; Όπως κάνετε και τώρα, υπερασπιζόμενος τον Μ. Αλέξανδρο; Για να μαζέψετε πάλι ψήφους από τους λεγόμενους εθνικιστές;
Όλα αυτά με προβληματίζουν στο αν πρέπει και εγώ ως χριστιανός, να σας ψηφίσω κάποτε (έρχονται εκλογές λένε), δεδομένου ότι δεν μου αρέσει να ψαρεύουν οι πολιτικοί μας στα όποια θολά νερά. Εσείς όμως, διακηρύσσετε ότι εργάζεστε για το Έθνος και την Ορθοδοξία, και εδώ είναι που με μπερδεύετε.
Χτες μάλιστα, ανακοινώσατε και μια εκδρομή του κόμματός σας, τις μέρες αυτές, στα «θαυματουργά αγιάσματα» της Κωνσταντινούπολης. Και ερωτώ: Πόσο θαυματουργά είναι; Πιο πολύ από το δικό μας νερό (το «σούπερ» το εμπλουτισμένο με τσάι και άλλα βότανα… θαυματουργά κατά του καρκίνου!) εδώ, στη φιλική στην αρχιεπισκοπή μονή, στου Παπάγου; Και γιατί δεν σώζει αυτό (το νερό) τον Πατριάρχη αλλά πρέπει να ζητάει το έλεος του Πάπα [και την ευλογία αμφιβόλου γνησιότητας οστών που αυτοί (οι αιρετικοί – οι παπικοί) του πασάρουν] για να σωθεί όπως λέει από… τους «γκρίζους λύκους»;
Όμως, και ο εμπαιγμός και το θρησκεμπόριο, κ. Πρόεδρε, είναι φοβερή αμαρτία. Ο Θεός δεν κοροϊδεύεται. Και για τους προδότες τύπου Ιούδα, υπάρχει και το ανάλογο τέλος.
Αυτά είχα να σας γράψω σχετικά με όσα είπατε στη χτεσινή σας εκπομπή. Και για να δείτε ότι και η ομοφυλοφιλία δεν είναι παρανυχίδα όπως νομίζετε (λέγατε χτες ότι και στο κανάλι σας έχετε «τέτοιους»), έπρεπε να βλέπατε χτες βράδυ (ξημερώματα) την εκπομπή του κ. Χαρδαβέλα με θέμα την ομοφυλοφιλία, και να είχατε ακούσει την σπαρακτική κραυγή - κατάθεση ψυχής ενός «αμφί» (του κ. Μιχάλη) που περιέγραψε πώς τιμωρήθηκε οικογενειακά όταν έπιασε την επίσης «αμφί» γυναίκα του «στα πράσα» με… την κουμπάρα τους: Αμέσως μετά, σκοτώθηκε σε τροχαίο, και αυτή, και το παιδί τους, και το παιδί που είχε στη κοιλιά της, η δε κουμπάρα έχασε τα πόδια της!..
ΚΑΛΕΣ (ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ – ΑΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΣ) ΓΙΟΡΤΕΣ
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Τί έγινε με το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΜΑΣ, π. Αβέρκιε; [Σ.]
THE EYE AND THE EAR
Στην Αμέρικα συνεχίζεται με ιδιαίτερη έμφαση η αναστάτωση γύρω από το θέμα του παιδεραστή ΚΑΤΙΝΑ, του πάπαρδου που κατηγορείται ότι φυστίκωνε για 40 χρόνια τα ελληνόπουλα που τον βοηθούσαν στο ιερό του ναού. Γίνονται τώρα συνέδρια από επώνυμους λαϊκους που απαιτούν από τον έλληνα αρχιεπίσκοπο Δημήτριο (καλό παληό φίλο του Κατίνα) και το Βαρθολομαίο (επίσης πολύ καλό φίλο του Κατίνα) να καθαιρέσουν και να διαγράψουν απ'τον κατάλογο των ιερωμένων τον αποδεδειγμένο παιδεραστή. H Μπάρθα μένει βέβαια ασυγκίνητη απ'τις αγωνιώδεις κραυγές των λαϊκών που φοβούνται για τα παιδιά και τα εγγόνια τους, ενώ ο Δημήτριος (μήπως κρυφοΔημητρούλα, όπως ψιθυρίζεται;) κάνει πως δε καταλαβαίνει....
THE EYE AND THE EAR
Πολύ καλή η ιδέα ενός μανιφέστο.
Πως θα υπογράψουμε όμως; Προφανώς με ψευδώνυμο ή όχι;
π.Π.
Παρακολουθώ τις ψηφοφορίες και διαπιστώνω: οι περισσότεροι θεωρούν την ομοφυλοφιλία συμβιβάσιμη με τη χριστιανική διδασκαλία ή τέλος πάντων με τα ισχύοντα στην Εκκλησία. Πάντως πρέπει να διευκρινισθεί πως πρόκειται για κατάθεση άποψης τους απλώς, μιας γνώμης που βασίζεται στο συναισθηματισμό περισσότερο και λιγότερο σε δεδομένα του Ευαγγέλιου και της Ιεράς Παράδοσης.
Αυτός ο Καρα τζαφέρ ο Ελληναράς ψαρεύει στα θολά νερά όπως και ο Χριστόδουλας. Πολιτικάντης είναι που παριστάνει τον εθνικιστή κομμουνιστή. Ότι τσιμπήσει με Μαντούβαλους, παπαΤσάκαλους, Αννίτες Πάνιες....
ΠΑΠΑ ΤΣΑΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ
{Σχόλια απο το Freetools.gr/Guestbook}
1) κατέληξε τελικά στην Μητρόπολη Αττικής (από τον άγιο Αρτέμιο Γούβας, ο παπα-Τσάκαλος) όπου λόγω του τότε αφεντικού του (Παντελεήμονα Μπεζενίτη) έγινε ο πρώτος υποστηρικτής της ομοφυλοφιλίας στο παπαδαριό!!!...
2) Σχετικά με τον παπα-Τσάκαλο έχω να σου πω ότι ο «άνθρωπος» αυτός έχει ταλέντο και για πολιτικός… Γιατί; Διότι είναι η προσωποποίηση του λαϊκισμού της ψευτιάς, της υποκρισίας: …Παριστάνει τον «Ορθόδοξο» αλλά ερωτοτροπεί με τους προτεστάντες. …Παριστάνει τον «αριστερό» αλλά βουτάει τα χοντρά λεφτά από το παγκάρι. …Παριστάνει τον «χριστιανό» αλλά ήταν ένθερμος υποστηρικτής της εφαρμογής του νόμου για ελεύθερες αμβλώσεις. …Παριστάνει τον «άντρα» που δεν ήθελε για ηθικούς όπως έλεγε λόγους να γίνει δεσπότης ο Χρυσόστομος Συνετός (και τον πολέμαγε γι αυτό), αλλά κατέληξε τελικά στην Μητρόπολη Αττικής (από τον άγιο Αρτέμιο Γούβας, ο παπα-Τσάκαλος) όπου λόγω του τότε αφεντικού του (Παντελεήμονα Μπεζενίτη) έγινε ο πρώτος υποστηρικτής της ομοφυλοφιλίας στο παπαδαριό!!!.. Άξιος για πολιτικός λοιπόν, ένας βρομόστομος που διαολοστέλνει από τα κανάλια τους συζητητές του. Στο ΛΑ.Ο.Σ μάλιστα θα βοηθάει και τον κ. Καρατζαφέρη να βλαστημάνε μαζί ΚΑΙ τα θεία…
3) πρως τις αδερφές ''μαναχούς'' και μελοντικούς πολιτικούς.- τι λέτε ρέ!!! όπιος θέλει ιερομένος να πολιτεφτή δεν εχει παρά να μείνει ιερέας και να διετελέσει το έργω του ως αυτό που το πολήτευμα του ουρανού ωρήζει. πώς σε μιά εκκλησία ενός ανεστημένου αδάμ..την σήμερων εποχή να δέχεστε να φωράτε κάτω απο τα ράσα ρώζ ζαρτιέρες?? εχω και αλλα πολα να πω..μα φτανει το εσχως των παπατσακαλιών που τρώνε τό σώμα καί πήνουν το αθώω αίμα τού αγράματου σήμερα λαού εκμεταλευώμενοι την φτώχια και τήν ανέχια του λαου...εσχως! αναξιοι...αναξιοι...αναξιοι.
Stop gay propaganda in Russia - Moscow Patriarchate
(http://www.interfax-religion.com/?act=news&div=3092)
Moscow, May 23, Interfax - On the eve of gay pride parades in St. Petersburg and Moscow, the Russian Orthodox Church urges the society to jointly oppose ‘the forces that try to make us live without any notice of write or wrong.’
‘The Russian Orthodox Church considers unacceptable the sexual minorities parade, which infringes on our multiethnic nation’s moral norms, on public order, and in a long run - on our people’s future,’ the Moscow Patriarchate Department for External Church Relations' communication service said in a statement published on Wednesday.
According to the statement, ‘if people refuse to procreate, the nation degrades. So the gay propaganda ultimately aims at ruining our nation.’
The Church recognizes freedom of speech and self-expression for everyone, but she believes that ‘it would be strange if a sovereign nation, acting through its lawfully elected or appointed representatives, created legal prerequisites for self-destruction,’ the document said.
The authors quote the Bible: ‘Do you not know that the unrighteous will not inherit the kingdom of God? Do not be deceived; neither fornicators, nor idolaters, nor adulterers, nor effeminate, nor homosexuals, nor thieves, nor the covetous, nor drunkards, nor revilers, nor swindlers, will inherit the kingdom of God.’ (1 Corinthians 6.9-10)
According to the statement, ‘the false pleasure sinners achieve through committing abominable acts brings about despair, pain and further moral degradation already in this earthly life.’
‘It is lack of certainty it their one-moment false pleasure that makes crowds of spiritually unwell people walk in parades of this sort. They achieve a collective joy illusion; they use pompous words to hide their problems, their loneness before the evil demon that makes them trespass God’s plan for humankind. Therefore the Church extends her helping hand to them, as she has done for centuries in spite their denying any help, in order to help those people to struggle against their most deadly passion,’ the statement said.
According to the Church, gay propaganda is especially dangerous for the young men and women, who are sometimes particularly liable to it.
‘Aggressiveness in promoting gay ideas even under a human rights disguise is obviously provocative. The gay activist nave no respect for other people’s rights and do not even consider that what they do may offend others,’ the document said.
The statement’s authors quoted many international documents that recognize possibility to restrict individual rights in order to protect the rights of other persons.
‘Every believer has compassion on those who are afflicted with this sin. But putting up with its promotion means sharing in calling upon our people the same damnation that Sodom and Gomorrah were destroyed with,’ the document’s authors added as they backed city governments of Moscow and St. Petersburg that banned the gay prides.
Ρε θεομπαίχτες Λάος, Δεξιάς, Πασόκ, αρχιφαρισαίοι υποκριτές, εμπορευόσαστε και ξεπουλάτε το Θεό για να παίρνετε ψήφους. Η Αριστερά είναι πολύ πιό κοντά στο Χριστό, δεν τον καπηλεύεται και ασπάζεται τουλάχιστον το κοινωνικό του μύνημα.
Ο κ. καθηγητής καλό θα ήταν να περιορίζεται στο γνωστικό του αντικείμενο. Αν θέλει να μπαίνει σε άλλα γνωστικά αντικείμενα θα πρέπει να παραθέτει πηγές που να υποστηρίζουν τα λεγόμενά του.
Για παράδειγμα λέει:
"Στον Χριστιανισμό ακόμα και η τεκνοποίηση θεωρείται αμαρτία, κατά το «... Ιδού γάρ εν ανομίαις συνελήφθην καί εν αμαρτίαις εκίσσησέ με ή μήτηρ μου...»"
Το συγκεκριμένο χωρίο αναφέρετε στο προπατορικό αμάρτημα που φέρει ο άνθρωπος κατά τη γέννησή του. Επίσης ο Π. Τρεμπέλας (ο οποίος φαίνετε ειδικότερος στο συγκεκριμένο θέμα από τον κ. καθηγητή) στην ερμηνεία του αναφέρει ότι αυτός που συνελήφθει (ο Δαβίδ) συνελήφθει από γονείς οι οποίοι διετέλουν (όπως και όλο το γένος των ανθρώπων) υπό το κράτος του προπατορικού αμαρτήματος. Κατά συνέπεια η σύλληψη και η γέννησή του έγινε εν μέσω αμαρτίας. Όχι ότι η σύλληψη είναι αμαρτία. Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Αλλού η Παλαιά Διαθήκη λέει: "αυξάνεσθε και πληθύνεσθε ...". Δηλαδή σε άλλο σημείο η γραφή προστάζει την αμαρτία ? Σε καμία περίπτωση. Η γραφή έχει συνέχεια και συνέπεια.
Λέει παρακάτω:
"Γίνεται μόνον εξ' ανάγκης («κατ' οικονομίαν» όπως τους αρέσει να λένε λογίως) για να μην σβήσει το ανθρώπινο γένος"
Αυτό δεν ισχύει. Ο Χριστός ευλόγησε το γάμο (βλέπε γάμος της Κανά). Επίσης η Εκκλησία μας ευλογεί το γάμο ο οποίος είναι μυστήριο. Κατά τη διάρκεια της ακολουθίας του γάμου ευλογεί την γυναίκα για να πληθυνθεί.
Στην Εκκλησία μας τίποτα δεν γίνετε εξ' ανάγκης. Και ποιοι είναι αυτοί που λένε ότι γίνετε κατ' οικονομία ? Μήπως μπορείτε να μας πείτε κ. καθηγητά ?
Επίσης λέτε:
"Ακόμα αυτή η εξ ανάγκης σεξουαλική συνεύρεση πρέπει να γίνεται χωρίς καμία απολύτως απόλαυση ηδονής και στο σκοτάδι. Η απόλαυση ηδονής είναι μεγάλη αμαρτία για τους διεστραμμένους χριστιανούς."
Μπορείτε κ. καθηγητά να μας παραθέσετε συγκεκριμένα χωρία από τα οποία να προκύπτει κάτι τέτοιο ? Καθόσον γνωρίζω οι άγιοι πατέρες διακρίνουν 3 στοιχεία στο γάμο: τη συναισθηματική ένωση, την ηδονή και τον καρπό (τα παιδιά). Η ηδονή είναι αναπόσπαστο στοιχείο του γάμου κάτι το οποίο δέχεται η Εκκλησία. Γι' αυτό πάλι η ακολουθία του γάμου αναφέρετε στην ευχαρίστηση των συζύγων. Επίσης και ο Απ. Παύλος λέει (ελεύθερη παράθεση) "και πάλι επί το αυτό συνέρχεσθε ίνα μη πειράζει υμάς ο πονηρός". Λέει μήπως κάπου να μην έχουν σεξουαλική επαφή οι σύζυγοι ? Μόνο "προς καιρόν είναι σχολάζουν την προσευχή και τη νηστεία". Άρα η σεξουαλική επαφή όχι μόνο επιτρέπετε αλλά επιβάλετε θα λέγαμε .
Λέτε επίσης:
"Τέλος η λεχώνα χρειάζεται ειδική ιεροπραξία για να εξιλεώσει την «αμαρτία» της, 40 μέρες μετά την γέννα• να σαραντίσει όπως λέει ο λαός, που σημαίνει ότι για 40 μέρες η μητέρα και το μωρό δεν μπορούν να εξέρχονται από το σπίτι τους. Μετά όμως, το πρώτο πράγμα που η μάνα οφείλει να πράξει είναι το να επισκεφτεί τον ιερέα για την ειδική ιεροπραξία με ευχές, εξορκισμούς, κλπ. Έτσι έχουν θεσπιστεί αυτά τα πράγματα από τον Μωσαϊκό Νόμο και από την χριστιανική εκκλησία. Η γυναίκα λοιπόν γίνεται απλώς μια καταραμένη βρεφομηχανή και αυτό μόνο εξ' ανάγκης."
Οι 40 ημέρες εγκλεισμού δεν είναι τιμωρία για να εξιλεωθεί για τις αμαρτίες της. Είναι για προστασία από τις ασθένειες (ο οργανισμός της γυναίκας έχει εξασθενίσει μετά τη γέννα). Στην εποχή της Π. Διαθήκης όπου ο λαός ήταν ιδιαίτερα σκληρός, πολύ πιθανόν να έβαζαν τη γυναίκα να εργαστεί από την πρώτη μέρα. Έτσι είχαμε και θανάτους γυναικών αλλά και θανάτους παιδιών. Για το λόγο αυτό έδωσε ο Θεός αυτή την εντολή η οποία διατηρείτε μέχρι σήμερα.
Είναι δυνατόν να πρέπει να τιμωρηθεί για κάτι το οποίο ευλογεί η Εκκλησία ? Ο γάμος και η τεκνογονία ευλογούνται.
Επίσης:
"Μα το λέει και ο Παύλος στην Α΄ Προς Τιμόθεον 2: 15, «η γυναίκα θα σωθεί με το να γεννά παιδιά». Άραγε, όσες γυναίκες για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν θα ριφθούν στο πυρ το εξώτερο;"
Κ. καθηγητά το χωρίο αυτό ερμηνεύετε επίσης από τους πατέρες οι οποίοι λένε ότι εν προκειμένω τεκνογονία σημαίνει τεκνοτροφία, δηλαδή να αναθρέψουν σωστά τα παιδιά τους και όχι απλά να γεννήσουν παιδιά. Αν ήταν έτσι τότε όλες οι μανάδες θα είχαν σωθεί έστω και αν δεν έδιναν καμία ανατροφή στα παιδιά τους. Επίσης αν η γυναίκα σώζεται δια της τεκνογονίας τότε γιατί υπάρχει γυναικείος μοναχισμός ? Λέτε να είναι όλα αυτά αντιφατικά μεταξύ τους ? Λέτε ο Απ. Παύλος ο οποίος είναι πασίγνωστος σε όλο τον κόσμο να ήταν τόσο ανόητος ? Να μην ήξερε τι έγραφε και τι έλεγε ? Πρώτη φορά ένας τόσο ανόητος σκηνοποιός (γιατί ο Απ. Παύλος έφτιαχνε σχοινιά) γίνεται τόσο γνωστός. Μα είναι δυνατόν να ισχύουν τέτοια πράγματα ?
Και σε πολλά άλλα σημεία κάνετε λάθος κ. καθηγητά. Θα μπορούσαν και άλλοι θεολόγοι αλλά και απλοί άνθρωποι να τα επισημάνουν. Καλύτερα λοιπόν να περιορίζετε ο καθένας μας στο γνωστικό του αντικείμενο και αν θέλει να μπει σε άλλο αντικείμενο ίσως θα μπορούσε να το κάνει σε μορφή ερώτησης.
Επειδή γράφετε αυτές τις απόψεις δεν σημαίνει ότι είστε χειρότερος από κανέναν. Όλοι είμαστε ασθενείς κ. καθηγητά, απλά εμείς οι χριστιανοί καταφεύγουμε στο γιατρό (τον οποίο υπέδειξε ο Χριστός): τον πνευματικό. Κ. καθηγητά μου ο Θεός δίνει σε όλους μας χρόνο να μετανοήσουμε.
Να είστε καλά και καλή δύναμη.
Ότι γράφω το γράφω με ενδιαφέρον για εσάς διότι είναι κρίμα ένας άνθρωπος με τόσα προσόντα και τόσες δυνατότητες όπως εσείς να διατίθεται τόσο αρνητικά απέναντι στην πίστη μας, η οποία έχει τόσα πολλά θαυμάσια μονοπάτια.
Saah
http://mageia.forumup.gr/index.php?mforum=mageia
εδώ θα βρείτε την αληθινή θρησκεία
Saah
http://mageia.forumup.gr/index.php?mforum=mageia
εδώ θα βρείτε την αληθινή θρησκεία
Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV (βλ. παρακάτω) και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!
Homosexuality and DSM-IV (=Διεθνώς αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο)
Q. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?
A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.
As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."
The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).
Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the website is really good.
Also visit my web page: cellulite treatment cream
Δημοσίευση σχολίου